HP Pavilion g7-1390ed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion g7-1390ed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

elroy90 22-02-2013
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1390ed

Ik heb deze laptop inmiddels een jaar.
Ik ben er nog steeds erg tevreden over.
Lekker snel.
Er zit ook een knop op, en via die knop kan je binnen enkele seconden internetten.
HP Quickweb heet het.
Toetsenbord is ook erg goed.
Ik heb er toen de tijd wel een draadloze HP muis bijgekocht.
Dit werkt toch net wat nauwkeuriger.
Wel raad ik aan om met Google Chrome te werken.
Dit vind ik persoonlijk toch de beste browser die er is.
Zeker met het synchroniseren.
Verder vind ik het jammer dat er geen USB 3-0 aansluiting opzit.
Ik heb een externe harde schijf die wel zo'n aansluiting heeft.
De volgende keer als ik een laptop ga kopen, ga ik daar zeker naar kijken.
Als ik ooit nog een laptop koop wordt het zeker weer een HP.
Om een lang verhaal kort te houden, ben ik na een jaar nog steeds erg tevreden met deze laptop.
Zware games speel ik niet op de laptop.
Ik gebruik de laptop meer om te internetten, muziek te downloaden, e-mailen, twitteren facebooken, chatten, muziek luisteren, films kijken, foto's opslaan, iPad bijwerken met muziek.
Helaas wordt dit type model niet meer verkocht.
Want ik kon deze laptop zeker aanraden aan de mensen die een goede, degelijke laptop zochten.
Met vriendelijke groet, Elroy.

1218 07-01-2013
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1390ed

Voor dit geld deze laptop is eingelijk ongelijf. Installeren kan een kind. Doet wat die moet doen. Bewerk er mijn foto's op.
Een zeer fijne serie van HP die de kop niet kost.

elroy90 03-10-2012
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1390ed

Ik heb deze laptop al enkele maanden.
Ik heb er geen problemen mee.
Heel af en toe heb je vastlopers.
Maar die zijn maar heel zelden.
Het is geen MacOSx.
Het is logisch dat een laptop vast kan lopen.
In vergelijking met Windows XP, is dit echt een verademing.
Windows XP was zo traag en regelmatig had je gewoon vastlopers.
Geluidskwaliteit is redelijk, maar sluit je een goede hoofttelefoon aan, dan is het prima.
Beeldscherm is goed, maar ik had liever een ontspiegelend scherm gehad.
Maar ik gebruik deze laptop toch alleen maar binnen.
Voor de rest is dit een zeer goede laptop.
Als je de minpunten vergeet, heb je een zeer goede laptop.
Hele zware games kan je niet spelen.
Maar ik speel toch geen games, daar heb ik de iPad 2 weer voor.
Nu kan ik dus in het zoekvak geen muziek meer vinden hij geeft aan '' geen bestanden'' geen probleem, daar weet ik raad mee.
Ik kan dat heel simpel oplossen.
Je zoekt gewoon naar indexeringopties.
Is een beetje moeilijk voor een beginner om te begrijpen hoe dat is op te lossen, ik draai daar me hand niet voor om.
Mocht je advies willen hebben, reageer dan.
Tenzij het over gamen gaat, daar weet ik niets van af.
Maar HP is sowieso een goed merk.
Acer vind ik redelijk.
Maar ik had eerst een Acer en die stond in het verleden heel veel aan, en naar meer dan 4 jaar, werkt die nog steeds.
Hopelijk hebben jullie wat aan deze review.
Groetjes, Elroy.

guido 486657 27-08-2012
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1390ed

Ik heb deze laptop al een half jaar, ik ben een student en het bevalt me erg goed. Het beeldscherm is hartstikke helder en scherp en met een i5 processor met 2,50ghz is het een snelle pc. Hij kan gta iv draaien dus ik denk erover om battlefield 3 te kopen. Het is een degelijk toetsenbord wat fijn aanvoelt en de touchpad is ook fijn. Het geluid is wat minder maar dat is met alle laptops en heb daarom ook de laptop aangesloten aan een paar boxen naast mijn laptop.

Verder heb ik eigenlijk geen minpuntjes.

stiffie01 22-06-2012
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1390ed

Ik heb deze laptop nu een paar maanden na het crashen van onze desktop. Ben zeer tevreden. Mooie vormgeving, goede snelheid en prstaties. Ik kocht hem in de aanbieding bij bol.com voor 499 euro zonder verzendkosten! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

richielion 04-09-2012

Dat zal vast geen G7-1390ED zijn geweest maar een G6 bij Bol.com

Lindaa79 27-05-2012
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1390ed

Ik heb de laptop inmiddels een paar dagen.
ik moet zeggen dat deze tot nu toe goed bevalt. ik had ervoor een Samsung R530 die een val niet overleeft heeft... (wordt nog nagekeken door een handige oom, denk dat de harddisk of kapot is of losgeschoten) jammer wel had er nog wel mee kunnen doen ondanks de storingen die die laptop had (2x formatteren per jaar). Deze hp is echter wel een verademing i5, 500 gb (150 gb meer) 6 gb ram... merk je echt wel qua snelheid
Deze hp de toetsen voelen heel wat degelijker en minder plastic aan dan die van de Samsung R530. De muis die er op zit is ook heel degelijk en zeker minder plastic voelt echt heel degelijk aan en ziet er heel degelijk uit. heb hem nog maar een paar dagen dus kan niks zeggen over de duurzaamheid.

Er zit een functie in deze laptop waarmee je de muis mee uit kan zetten heb de klep dicht moeten doen en weer ingelogd, omdat ik niet wist hoe ik de muis van de laptop weer aan moest zetten...

passenier7 19-04-2012
Geschreven voor: HP Pavilion g7-1390ed

ik vind het een goede laptop voor en goede prijs.
het beeld is super helder en het geluid kan erg hard vergeleken met mijn vorige laptop alleen is het geluid dan niet meer heel zuiver. de snelheid van deze laptop zijn niet extreems snel maar gewoon gemiddeld. de laptop is mooi afgewerkt en makkelijk in gebruik.
ik ben erg blij met deze laptop en raad hem ook aan aan andere mensen die twijfelen het is zeker geen mis koop.